سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Xara 3D

جمعه 86/4/1 4:43 عصر| نرم افزارهای گرافیکی | نظر

Xara 3D
برنامه قدرتمند برای خلق انواع تصاویر سه بعدی، توسط این برنامه میتوانید برای سایت خود لوگو یا آرم سه بعدی جذابی ایجاد کنید، این برنامه جالب به همین فونت های دو بعدی ویندوز جان میبخشد و آن ها را به صورت سه بعدی در میاورد، تمامی جزئیات از قبیل عمق، میزان نور، جهت تابش نور، نرمی، جنس، سایه ها همه و همه قابل تنظیم هستند.
همچنین میتوانید با حرکت بخشیدن با آنچه خلق کردید انیمیشن های سه بعدی ایجاد کنید و حتی به عنوان اسکرین سیور نیز از آنها استفاده کنید، تصاویر تولید شده توسط این برنامه کیفیت بالای دارند و به فورمت های WMF/EMF قابل ذخیره میباشند. که میتوان آنها را در برنامه CorelXARA ویرایش کرد و برای انتشار از طریق وب و فورمت های رایج در اینترنت آماده نمود.


دانلود - 5.26 مگابایت
کرک
سایت سازنده


CyberMotion 3D-Designer

جمعه 86/4/1 4:41 عصر| نرم افزارهای گرافیکی | نظر


CyberMotion 3D-Designer
 یک نرم افزار حرفه ای برای طراحی سه بعدی، این نرم افزار دارای چند پنجره برای مشاهده ی اجزا از زوایای مختلف میباشد، و شما به راحتی میتوانید اجزایی را که طراحی کرده اید از زوایای مختلف ببینید، در کل نرم افزار کارا و در عین حال ساده ای است.


دانلود - 10.8 مگابایت
سریال:
Name: www.p30download.com
Serial Number: 98862623W
Registration Number: 6797012


3D Studio Max

جمعه 86/4/1 4:39 عصر| نرم افزارهای گرافیکی | نظر

منبع: www.p30download.com


3D Studio Max یکی از قویترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی میباشد. 3Ds Max به شما این امکان را میدهد تا طرح ها، اجسام و کاراکتر های سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. ابزارهای گوناگون و کامل این نرم افزار آن را از نرم افزار های مشابه متمایز ساخته است.
قابلیت های این برنامه بسیار فراوان میباشد. به چند نمونه از کاربرد های این برنامه در اینجا اشاره میکنم:
- توسط این
نرم افزار میتوانید انواج اجسام سه بعدی را مطابق نیاز خود خلق کنید.
- مهندسان طراحی های خود در اتوکد را میتوانند وارد این نرم افزار کنند و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند.
- شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید کاراکتر های سه بعدی خلق کنید و از آنها انمیشن های زیبای خلق کنید. انیمیشن های آموزشی نیروی انتظامی به کمک این برنامه تهیه میشود.
- از 3Ds Max در خلق جلوه های ویژه در فیلم ها نیز استفاده میشود. از این نرم افزار در فیلم هایی مانند Th last Samurai - Elf - The italian job - Thr matrix reloaded - The core -The ring - Driven - Kaena - Xman - Soul keeper - The green mile - the insider - Inspector gadget - October sky - Reign of fire - Panic room - the ikposter - Catch me if you can - Deep Riseing بهره گرفته شده است.

3Ds Max معروفترین
نرم افزار طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی در بازار آموزشی ایران است.
جدیدترین نسخه ی این برنامه را میتوانید دریافت کنید.


توجه:
قبل از نصب فایل ReadMe را بدقت بخوانید!
این نسخه مخصوص پردازنده های 32 بیتی است.

دانلود - 137.8 مگابایت
پسورد: www.p30download.com
سایت سازنده
لینک منبع


نسخه 8 نرم افزار مایا

جمعه 86/4/1 4:38 عصر| نرم افزارهای گرافیکی | نظر

منبع: www.p30download.com


نسخه 8 نرم افزار قدرتمند مایا نیز منتشر شد، این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارها در طراحی سه بعدی و تولید انیمیشن های سه بعدی میباشد، این نرم افزار نسبت به نرم افزار مشابه خود 3D Studio max از امکانات بیشتری برخودار میباشد، در ساخت بسیاری از مشهورترین کارتون های تلویزیونی از جمله کارخانه هیولاها از این نرم افزار فوق العاده حرفه ای استفاده شده است. این برنامه دارنده جایزه بهترین نرم افزار طراحی سه بعدی و ساخت انیمیشن میباشد.


توجه:
قبل از نصب توضیحات مربوط به نصب همراه با فایل را حتماً بخوانید!


دانلود - 315 مگابایت
پسورد: www.p30download.com
سایت سازنده

 لینک منبع


<      1   2      
مشترک RSS وبلاگ شوید

آرشیوها

پیوند‌ها